pro Baru Orlikovou
veverka
Dobry den. nekdy v srpnu, tusim, jsem Vas kontaktovala kvuli kamaradovi, ktery kouri marihuanu. Doba pokrocila, nektere veci se zmenily a ja bych si na toto tema potrebovala popovidat. Tenkrat jste mi nabizela tuto moznost. Rada bych se zeptala, jestli bych to ted mohla vyuzit. Pokud ano, navrhnete prosim termin. Muzu po - ct, cca od 17 hod. Srdecne zdravim.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel pod touto přezdívkou jsem nenašla Váš předchozí dotaz, takže nevím úplně přesně, co jste s kamarádem řešila. Nicméně - já pracuji pro Právní poradnu A. N. O., která se zabývá právními problémy souvisejícími s užíváním drog, takže pokud se to týkalo toho, že Váš kamarád se dostal do konfliktu se zákonem, tak je možné se na mě obrátit osobně, popřípadě na mé kolegyně právničky. Konatkt najdete pod kolonkou Právní poradna v pravém sloupci na této stránce. Pokud byste chtěla řešit jiná témata, pravděpodobně bych Vás musela odkázat na mé kolegy z Kontaktního centra nebo na podobné zařízení. Omlouvám se, ale dotazů chodí hodně a pokud neuvedete stejnou přezdívku nebo původní kód dotazu, tak se nám předchozí komunikace s Vámi hledá obtížně. Kdyžtak znovu napište, abychom to vyjasnily :)