pro Janu Justinovou
Dobrý den moc Vám děkuji za vaší odpověď na můj dotaz jak pomoci bratrovi s jeho problémem s alkoholem a i rodičům (dotaz č 822804 ?)pokusím se podle toho jednat a přimět k tomu i rodiče, ale bojím se že to bude docela problém. Táta to od začátku přehlíží a máma už bráchu několikrát vyhodila ale on stejně nikdy neodešel a dělal jako by nic.Ale i tak se pokusím. Chtěla bych ještě poprosit jestli nevíte adresy nějakých poraden nebo center pro anonymní alkoholiky na Teplicku nebo Ústecku? nedaří se mi je nikde sehnat a třeba se mi podaří bráhu přimět s tím něco dělat. Děkuji!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vypadá to, že budete mít docela těžkou práci, když chcete bratra změnit a on se má přitom doma tak dobře. Nejlepší - pokud nepočítám variantu, že ochotně půjde za odborníkem - by asi bylo přesvědčit rodiče, že svým postupem neprospívají ani sobě ani jemu. Je mi ale jasné, že to je přibližně stejně těžký úkol. Kdyby tedy bratr chtěl někam zajít - v Ústí se můžete obrátit na AT poradnu na adrese: Sociální péče 7, Ústí nad Labem, 401 13, tel: 475 683 130. Tam Vám buď přímo budou k dispozici, nebo Vám dají kontakt na Anonymní Alkoholiky. Držím Vám palce, ať se Vám nějaká změna podaří.