zvláštní rodiče?
pippo
dobrý den, jsem 20letý vysokošolák(prozatím). Situace je taková, že poměrně často kouřím marihuanu, tvrdý alkohol nepiji a sem nekuřák. Moji rodiče se nechtějí smířit s mou zálibou a šokovali mě prohlášením, že by bylo lepší kdybych holdoval alkoholu a tabáku místo trávy. Můj postoj je asi zřejmý, ale zajímá mě váš názor na postoj mých rodičů. Jinak jsou fajn. děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Alkohol s tabákem obyčejně nadělají větší paseku, než konopí. V tom máte pravdu. Ale taky hodně záleží na frekvenci užívání. Ale když je srovanatelná, tak ano. Vycházím ale s předpokladu, že hodnocený subjekt nepije alkohol. Tím se dostáváme k druhé části vašeho dotazu. Tak mě napadá, jak to máte s alkoholem. Pochopil jsem, že abstinent, vzhledem k alkoholu nejste. Víte, ono mnoho lidí kořalku nepije (já taky ne), ale i tak se může jednat o alkoholiky (to já doufám nejsem :-). No, pokud ale pijete 1 pivo za čtvrtletí, tak to samozřejmě není významné. Pokud ale pijete častěji, ... Tak se chováte jako většina lidí, jen k tomu ještě hulíte (předpokládám že denně). To možná udělá větší paseku než alkohol s tabákem ve srovnatelné frekvanci. :-) Rodiče jistě pravdu nemají, nejsem si však jistý, jestli při hodnocení vlastní situace něco neopomíjíte. Ale možná se pletu. :-)