pro báru orlikovou...
***
pardon tak se mi to stalo zase....zase sem to odeslala bez textu... dekuji za odpoved...no chtela jsem to vedet protoze jdu na to jiz zminene ct hlavy a jestli tam budu mit nalez coz zrejme jo...tak pujdu na operaci...a nechtela sem aby tam o me neco zjistili....

Odpověděl: Bára Orlíková
Lékaři by neměli při tomto vyšetření zjistit, že jste užila drogy. Nicméně považuji za výrazně rizikové, pokud máte nějaké zdravotní potíže - nevím sice přesně jakého druhu by měl být ten nález a jaká by měla následovat operace - brát drogy, a to především ten pervitin. Ne že by ty další drogy neměly svá rizika, ale v tomto kontextu se mi jeví pervitin jako nejnebezpečnější. Mohla byste si způsobit další zdravotní problémy a pokud budete brát pervitin dál, tak se na to stejně časem přijde i bez testů. Zvažte to.