weruska
Ptala jsem se na to jelikož užívám trávu každý den a mamka si to asi mysli tak mě to zajimalo kdyby mě náhodou poslala na nějaký testy a pernik jsem taky skosela mela jsem ho zhruba petkrat vzdycky o vikendu mohla bych byt na tom závislá sice na to chutě mám ale přes týden ho nemám jak sehnat

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Víte, ono jde hlavně o to, jaká mají ty drogy rizika - to, že na to přijdou rodiče je pak často ten nejmenší průšvih. Hlavně mám na mysli ten pervitin. Ne že by marihuana byla úplně nevinná, ale zdaleka nemá tak vysoká rizika a tak vysoký potenciál vyvolat závislost. Pokud zatím berete pervitin víkendově, je jistá pravděpodobnost, že by se mohly intervaly začít zkracovat, chutě si vzít budou větší a to, že to nemáte přes týden jak sehnat, už nebude taková překážka - prostě si nějaký způsob najdete. Po pěti experimentech s pervitinem se o závislosti mluvit nedá, ale jak sama píšete, chuť si dát pervitin máte a mám pocit, že jediný důvod, abyste si ho nedala je to, že je pro Vás komplikované si ho zajistit častěji. Takže bych být Vámi byla velmi opatrná, protože až Vám dojde, že jste na tom závislá, tak už to zpátky nevrátíte. No, je to samozřejmě Vaše rozhodnutí - ale je nutné počítat s tím, že to může mít důsledky a je dobré o nich vědět.