maly dotaz
David
už asi 2 roky pravidelne čitam všetky prispevky na ktore odpovedate.sam som parkrat sem napisal a vždy som dostal kvalitnú odpoved. Chci se zeptat nezdá se vám že v poslednej dobe dostávate nejaké "nekvalitné" prispevky ?ako keby si všetci z tejto poradni robili srandu/ co to ja za otazku či sa da fetovat topinka opečená na indulone ? a podobné otazky /skuste to kontrolovat podla IP adresy..alebo také niečo /inak je super že existujú taký ludia ako vy !!! klobuk dole

Odpověděl: Bára Orlíková
To víte. My si dotazy nevybíráme - prostě sem chodí a my je odpovídáme. Někdy jsou to dotazy konstruktivní, někdy méně, někdy jsou dotazy reálné, někdy chodí dotazy, o kterých máme pochybnosti, že je někdo píše jako vtip. Ale to se dá těžko rozpoznat. Žádné dotazy nemažeme, protože někdy se zdá, že je to vtip a pak se ukáže, že není. Dotazy toho typu, který uvádíte, chodily vždycky - jen dříve chodilo za měsíc dotazů 70 a teď jich chodí kolem tří set, takže je jasné, že se v tomto poměru zvyšuje i počet dotazů, které nejsou třeba úplně adekvátní zaměření poradny. Minulý měsíc jsme měli rekordních 340 dotazů za měsíc. I kdybychom znali IP, tak s tím nemáme moc možností něco dělat - pouze bychom zjistili, jaké dotazy chodí od jednoho pisatele a odkud ten člověk je. Ale jinak nic. Zkuste si představit, že bych dotaz s indulonou smazala a ten člověk by si to fakt zkusil vzít, protože by usoudil, že je to prima nápad. Musíme počítat se vším. Jinak díky za pochvalu - zpětnou vazbu moc nemáme a tak jsme za každou vděční. :)