prosim o radu
lucienka
dobrý den..potřebuju poradit: 3.12. sem si s kamarády zakouřila marihuanu..dala sem si jen jediného šluka(pozděj sem zjistila,že to bylo něco jako Nebula nebo Blueberry) a udělalo se mi velice nevolno-stavy úzkosti, nevěděla sem co mám dělat-dokonce sem si chtěla volat záchranku, třepala sem se jako při zimnici a nevnímala okolo srdce mi bilo neuvěřitelně rychle... Nějak to ještě ten večer,asi tak po 3hodinách přešlo, ale jsou to dva dny a mě není pořád dobře-mám o sebe veliký strach..kamarádi říkají,že sem to přehnala a že to bylo na mě moc silné,protože jinak nehulím..nemám vůbec chuť k jídlu a musím se nutit-nejraděj bych pořád spala,ale nemůžu...prosííím poraďte co nejdřív..já nevím co dělat!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak se zbytečně nezúzkostňujte. Když se takhle zřídíte, tak chvíli trvá, než se to dá dohromady. Když se dost opijete, tak taky může pár dní trvat, než se přestanete cítit divně. Stav by měl během pár dní odeznít, může se pak ještě nějakou dobu vracet, ale to je většinou jen na chvilinku, pak zase zmizí. Kdyby to náhodou nepovolovalo, nebo se vracelo často, tak tak se ozvěte, něco bychom vymysleli. A pokud mohu mít dobré doporučení - opakujte si, že o nic nejde a že to samo přejde. Prostě jste to jen přehnala. Není to nic jiného, než kocovina (jen je trochu jiná). Ona velká část, možná většina obtíží je spojená s tím, že se zbytečně zúskostňujete. Tak se pokuste se tomu vyhnout a zůstat v klidu, pokud to jde. A každopádně napiště jak se to vyvíjí. :-)