POPPERS
Michal
Prijemny den, Koupil jsem svetozname Poppers. Zjistil jsem si o co jde na internetu vsak nektere zpravy mi prisly pomerne prehnane. Rad bych se zeptal jak tomu je. Prevsim: 1 - Snizuji imunitu? Po jak dlouhem pouzivani? 2 - je skutecne riziko smrti akutni? Pocitejme v pripade zdraveho cloveka 3 - Jak dlouhe vdechnuti muze byt? Diky Michal

Odpověděl: Pavel Kubů
Poskozeni imunitnich funkci je velmi individualni zalezitost, stejna delka uzivani muze u jednoho jedince vest k problemum, zatimco u jineho se zadne zmeny imunitnich funkci neprojevi. Kazdopadne plati ze cim dele je poppers je uzivan, tim vyssi je riziko ze k problemum dojde. Riziko umrti je akutni, malo kdo zna svuj zdravotni stav natolik dobre, aby si mohl byt jist ze netrpi zadnou dosud se neprojevujici poruchou srdecni cinnosti. Vdechnuti by nemelo byt delsi nez normalni delka nadechu. Vice informaci o "poppers" muzete nalezt na www.extc.cz.