jak dlouho???
***
pardon predtim sem to omylem odeslala muj dotaz zni jestli se na CT hlavy nebo pred nejakou operaci muze zjistit pritomnost pervnitinu ci lysohlavek a thc v krvi a jak dlouho tam co vydrzi, v ty krvi.? dekuju...

Odpověděl: Bára Orlíková
Při standardních vyšetřeních týkajících se zdravotního stavu se testy na přítomnost drog nedělají. Jinak - testy na drogy se dělají obvykle ze vzorku moči, nikoli krve, kdy THC se dá zachytit několik dní až několik týdnů po posledním užití (záleží na intenzitě předchozího užívání, pokud jde o jednorázový experiment, THC se zachytí cca do týdne, pokud jde o kontinuální dlouhodobé užívání, bude se doba detekce blížit spíš k té horní hranici), pervitin od několika dní do cca 14 dní, a testy na lysohlávky se mám pocit běžně nedělají. Proč se na to vlastně ptáte?