co stim???
jaj
dobry den...jemi 17 let...a od ctrnactni let kourim marihuanu da se rict ze docela pravidelne...kazdy den...pouzivam ji jako porstredek proti depresim...zmirnuje mi to ty spatne pocity...bohuzel take proti depresim pouzivam i jinou vec takzvane sebeposkozovani...pouzivam ktomu ziletku ci strepy nebo jehlu skratka co je po ruce....skonci v ruce...tohle prektikuju od 13 let...nevim uz jak se toho zbavit...stve me to furt schovavat ruku pred lidmi...ale zase na druhou stranu nebit toho tak mam porad deprese...moc nespim i kdyz bych treba chtela ale vecer vzdy nez usnu tak se musim porezat protoze pri takovych depresich se neda usnout...u psichiatra jsem jiz byla kdyz mi bylo patnact..mati me tam donutila jit protoze si mich porezanych rukou a zil vsimla....v tu dobu sem se chtela i zabit vzdycky sem se perkrat rizla do zil...ale nemela sem silu dal pokracovat...k psychiatricce sem..nemela duveru nic rict...tak sem na ni proste hrala ze je mi fajn a dal se rezala a pichala do nohou protoze mi mama kontrolovala ruce...pak uz sem kni chodit nemusela ale ted bych se toho opravdu chtela zbavit....sehnala jsem si antidepresiva aurerix...nevim jestli to bude pusobit ale snad jo....bude vadit kdyz ktomu budu uzivat marihuanu...ci jine latky napr halucinogeni houby...nebo pervitin??? pripadam si blbe to sem takle psat ale za psychiatrem se mi nechce...tak to pisu aspon sem...predem dekuji za odpoved at je jakakoli....

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jestli se toho chcete zbavit, tak by bylo asi dobré psychiatra navštívit. Rozhodně se vaše obtíže dají léčit. Ale je nemoudré si vybrat nějaká antidepresiva a začít je užívat. Máte jistě větší šanci, že to zabere, než když budete užívat penicilín, ale nic slavného to takhle nebude. Víte, ona léčba spočívá jednak v pečlivém výběru léku, dávkování, délce užívání, kombinací, ... a většinou i v nějaké psychoterapii, která má změnu podpořit, či facilitovat. Bez toho to obyčejně nefunguje. Skoro bych doporučil za psychiatrem fakt jít co nejdříve, protože čím dřívě léčba začne, tím je větší šance na úspěch. Co se týče interakcí AURORIXu tak z PERVITINEM, MDMA A JINÝMI AMFETAMINY A STIMULANTY MŮŽE BÝT SMRTELNÁ. Takže ho snad raději neberte. :-) A klidně ještě napište. :-)