marihuana na zelený zákal
leni.c.a
Dobrý den.mám takový jeden dotaz.. moje mamka má zelený zákal, bere už několik měsíců kapky, byla na laserové operaci, ale pořád to není řešení..Dali jí ted další prášky, ale pořád jí bolí hlava, špatně vidí..Hodněkrát jsem četla, že marihuana na oči pomáhá a tak se jí snažím přesvědčit, aby si jí dávala alespoń občas do jídla..má taky nemocnou slinivku, tak se ptám jestli to na to nevadí...Je to přece jen koření, bylinky..prosím, odpovězte mi, nechci aby se moje máma trápila bolestma, když jí právě marihuana může pomoct.děkuju

Odpověděl: Pavel Kubů
Cannabinoidy - ucinne latky v konopi - jsou s vyhodou pouzivany pri lecbe zeleneho zakalu. Vase maminka pravdepdobne nebude mit zadne problemy se slinivkou, kdyz si bude susene rozdrcene okveti konopi pridavat do jidla. Pripadne drazdeni sliniky se da zcela vyloucit, kdyz si okveti svari v mlece, precedi a bude uzivat male davky takto ziskaneho mleka. Jen je nutne si uvedomit, ze pestovani konopi, byt pro takove ucely, neni v Ceske republice legalni a tedy pres jejich lecive ucinky neni jejich prechovavani ani pestovani zakonem povoleno - je tedy na Vasem uvazeni, zda se chcete vystavit riziku, ze by z toho mohl byt pravni problem.