zase se mi to povedlo......
bez smyslu života........
ja vim že tim že sem to vydržela jeden den NENÍ VŠE VYŘEŠENE............ale dneska sem to vydržela taky a to je patek a cely večer až do ted sem pobyvala v prostředi kde okolo mě hulili a nabííííííííííízeli mi.........BYLO TO ŠÍLENE se na všechny divat a sama si nedat,i muj kluk hulil a ja sem jen seděla jak pecka popijela a ve vnitř se ve mě odehraval neskutečny boj,protože ta CHUT NA TO BYLA HROZNA,ale zase sem si říkala PROČ?????VŽDYT SE TIIIIIIM NIČÍM a vydržela sem to.........radši sem si vždycky zapalila cigaretu...............i ve škole sem dnes odolala když mi kamoš o přestavce nabizel.........................................JE TO HROZNE.......tak hodně bych si dala ale vim že nesmim pokud se už dal nechci ničit.........a ješte k tomu mě dnes učitelka prede všema v hodině obvinila z toho že pry tam spim a že pokud mam nějake ZDRAVOTNÍ POTÍŽE,tak at zustanu doma(to ona pořad tak do mě naraží a mysli tim drogy),ale ja přitom vubec nespala,ale četla sem si brožurku o drogach ktere ted mame ve škole na chodbach a mužem si je brat.........................................................................................prostě mě to hrozně vzalo a nevim proč hrozně se mi chtělo brečet a nedokazala sem to vydržet a tak sem se potichu aby si toho nikdo nevšiml rozbrečela......BYLO TO PRO MĚ FAKT HROZNE.........byla sem totiž uplně na dně z toho všeho že nehulim a tak a ona tam ještě po mě řvala..................................................................................nechapu to PROČ JE MI POKAŽDE VŠE TAK LITO A HNED ZAČNU BRAČET,SEM NORMALNÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? JINAK MOC DĚKUJU ŽE MI ODPOVIDATE TAK BRZY....ste moooooooc hodna:-)))

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak to jsem ráda, že se Vám to aspoň daří omezit. Ono je docela obtížné si nezahulit, když všichni okolo hulí - je to rozhodně větší hrdinství, než si toho jointa dát. Jen si říkám, že pokud se budete stále pohybovat v téhle společnosti, tak Vás ta chuť možná časem dostane. Že by přec jen stálo za to uvažovat i o něčem jiném a zabývat se něčím jiným než drogami. Zkuste se zamyslet nad tím, co vlastně stále dokola řešíte - a jestli drogy jsou zrovna to nejsmysluplnější téma :) Myslím, že když už si čtete pod lavicí, takže je mnoho zajímavější literatury. A z brožurky o drogách nevím, co se dozvíte za nové informace. Člověk je občas přecitlivělý a má tendenci se rozbrečet, neviděla bych to tak dramaticky. A nemyslím si, že by to zrovan bylo jen tím, že jste přestala hulit - tráva přec jen nezpůsobuje tak závažné potíže při vysazení. Ono těch faktorů, které tohle můžou způsobit, bude asi víc - jednak je to tím, kolik Vám je, to se člověku často stává, že mívá takové emocionální výkyvy, a jednak zjevně není ta tráva jediný problém, který řešíte. Zkuste se víc zaměřit na praktické věci a neřešte tu trávu tolik, myslím, že Vám to spíš bere energii a uvidíte, zda se to usadí. P. S. jestli můžu poprosit, nedělejte v dotazech tolik teček a vykřičníků za sebou, rozhazuje nám to text dotazu a špatně se v tom orientuje. díky :)