tráwa a yá
Em
Mám yeden dotaz..Četl ysem si tady náký články a w yednom yste mluwili o úzkostných stawech,demaskowání skrytých psychických poruch a prokrastinaci.Samozdřeymě ohledně marihuany...Tu kouřim asi přes 3 roky ale hodně prawidëlně rok.Začalo to sklizní a pak se to se mnou táhne až dodnes..Konkrétně prokrastinaci podléhám wždy,když wykydáwám...Hodně sem zleniwěl a odlučuyu se i od rodiny...zawírám se hodně do sebe...Škola mi taky začíná dělat problémy..Nedokážu odmítnout jointa a yelikož tráwu kouří 80% mých známých nemohl bych wyleyzat ani wen..Chtěl bych přestat,ale nedokážu říct NE.Nebudu se zlobit,když mi neporadíte...selhalo už dost cwokařů..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, když budete chtít, selže každý cvokař na světě. Na tohle totiž žádný zázračný recept neexistuje. Celé kouzlo je v tom, že musíte fakt chtít přestat hulit a potřebujete k tomu mít dost silnou motivaci. Právě proto, kolik lidí marihuanu kouří, bývá přestat s ní kolikrát stejně těžké jako u tvrdých drog. Takže jestli jste fakt rozhodnutý, že už Vám to za všechny ty problémy nestojí (a lepší to v tomhle směru nebude, ještě se Vám za chvíli můžou přidat právě úzkosti, sociální fobie a apatie a těch se budete zbavovat dost těžko), je načase začít jednomu tomu "cvokařovi" věřit a spolupracovat s ním a zkusit zaplnit něčím jiným tu velkou díru, co Vám v životě zbyde po trávě.