zbaveni thc
thc
mam dotaz....delaj nam tresty na Thc...v moci ..kdyz sem pred 14 dny mel tak 3 tahy ..jaka je sance ze to u me v moci nenajdou??? piju hodne mlika a potim se jako prase.....diky

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud jste předtím nekouřil trávu každý den, tak by se to po takové jednorázové zkušenosti nemělo v testech po čtrtnácti dnech objevit, ale nemůžu Vám to říct na sto procent. Záleží na tom, jestli jste předtím neužíval marihuanu nějak intenzivněji, protože pravdou je, že THC je jedna z drog, která se dá detekovat nejdéle, uvádí se až několik týdnů. To, že hodně pijete, je fajn - ale příliš mnoho to výsledek neovlivní... :) Kdyby Vám hrozil nějaký průšvih, tak napište.