jak mám začít pracovat???
Danča
Dobrý den,byla jsem 15let na drogách.Nyní jsem už 3 rok čistá a mám 2 letého chlapečka.Mám odpracované pouze dva roky,nemám žádné vzdělání a tak bych potřebovala poradit,jestli je možné někde získat nějakou kvalifikaci.Nebo jak se mám zařadit do pracovního procesu.Nikomu se totiž ta má pracovní abstinence nezdá.Dost mně to tíží,mám nějakou šanci se slušně uchytit????Předem Vám moc děkuju a všechny zdravím,hlavně Báru Orlíkovou a Marcela Ambrože.Daniela Ž.

Odpověděl: Bára Orlíková
Ahoj Dano, neznám podrobněji tvoji situaci, tak nevím, co bych mohla konkrétního poradit. Možná by nebyla od věci se zkontaktovat s Doléčovacím centrem SANANIM (nabízela jsem ti kontakt již před časem, ale nevím, zda jsi tam docházela nebo ne), mají teď i nový projekt zaměřený na pracovní záležitosti pro lidi po léčbě a vede ho právě Marcel Ambrož :) Kontakt na DC je 251 614 070, adresa Ovčí Hájek 2549, Praha 5 - Nové Butovice. Jinak doufám, že krom obtíží se zaměstnáním se máš dobře a jsem ráda, že ses ozvala. Přeji hodně štěstí a kdybys potřebovala, tak napiš. Bára