jsem závislá!!!co teď:-)
lucije
Něco o mě:byla jsem na zdravotní škole,můj sen byla psychologie.To neni podstatný.V tý době sem měla vztah s vařičem,malá 15-letá.Sjetá...nitrožilně.Ze zdrávky sem byla vyhoštěna:-)měla sem jít na odvykačku,jenže mý rodiče jsou typ lidí,který slovo smažka nikdy neslyšeli ajsou pro okolí veledůležitý,tak má závislost byla srovnána se zemí.Byla sem hodná 3 roky,doba ,kdy sem měla přítele,který ani nekouřil,byla sem na něj psychicky upnutá,byla sem za něj vděčná,člověk kerej mi tak nějak dokázal pomoct?no ten mě opustil,jenže se sním dál stýkám,jasně,že kvůli sexu,kerým řešim všechny problémy a já mam problémy pořád:-) taky mam novýho přítele,už rok,ten o tom,že za bývalím dolýzam, ví...Ten mě do toho dostal.Je mi 20,mam maturitu,a měním zaměstnání na kerý se nesoustředim za fabriku.I teď mam svůj stav...Myslíte, že bych měla ukončit vztah s člověkem kerej je na tom stejně?Jen šňupeme.jenže pak nebudu mít nikoho.a to by mě vedlo k dalšímu pokusu o sebevraždu,v této zkušenosti nalézám rovnováhu,bylo to tím ,že až moc chápu podstatu bytí,už nejsem blbec,kerej se vyžívá ve stereotypu,a ani o tom neví:-)závidim lidem,ktery si na ty blbce hrajou a neuvědomujou si stereotyp. S "normal"lidma už nedokážu navázat kontakt!děkuju,že jste mě vyslechli.vnímejte to, že žijete,vnímejte DUŠE lidí kolem,jediný čeho se bojim je že umřu nenaplněná...Můžu se zeptat?Požil jste drogu?Nemyslím cigarety,alkohol...možná je pro mě odpověď důležitá

Odpověděl: Jakub Minařík
No, možná by stálo za to uvažovat o nějaké formě léčby. V 15 to nešlo, protože by se to rodičům nelíbilo, no ale nyní by to snad už problém nebyl. Jste dospělá a můžete se rozhodnout sama. Přijde mi to jako rozumný postup, protože to, jak je to nyní, není dlouhodobě udržitelný stav. Jednak to, jak vypadá váš partnerský vztah (teda vztahy), totéž platí pro vztah s někým kdo bere. S drogama jste měla problémy, psychicky na tom také nebudete moc dobře, ... Není to stav, který by byl dlouhodobě únosný. Variantou by také mohla být nějaká forma ambulantní terapie. Ať už v nějakém zařízení, které se stará o uživatele drog, nebo v zařízení, které takhle zaměřené není, ale nabídne vám psychiatrickou pomoc, nebo nějakou psychoterapii. Co se týče vašeho posledního dotazu - odpověď se na internet opravdu nehodí. :-)