marihuana
Katka
Dobrý den,prosim vás chtěla bych se zeptat jestli když zkusím kouřit marihuanu tak jestli na 15ti leté prohlídce jestli na to příjdou,nebo na jakymkoliv odběru krve třeba jestli mám dostatek vápníku v krvi nebo podobně...jestli na to příjdou nebo ne....a když to zkusím tak jak dlouho bude trvat účinek? Děkuji,nashledanou

Odpověděl: Jakub Minařík
No, vzhledem k tomu, jak se ptáte, bych doporučoval podívat se na nějaké texty o konopí a zjistit, co vlastně hodláte užít. Přijde mi to jako dobrý nápad. Ono se taky může stát, že se ta intoxikace nějak zkomlikuje, ... Tak se možná dobře podívejte do čeho lezete. Kdybyste měla po přečtení textů (najdete je na těchto stránkách) nějaké nejasnosti, tak stačí napsat. Jinak detekovatelnost po jednorázovém užítí je až 14 dní, detekce se dělá obyčejně z moči, ev. i krve. Ohledně toho účinku - hodně závisí na tom jak to užijete a jak to celé bude probíhat. Objektivně měřenmo může se jednat o hodiny. Subjektivní doba záleží na tom, jak to budete vnímat. Když to bude dobré, bude to krátké, pokud to bude bad trip, můžete mít dojem, že to trvá neuvěřitelně dlouho. Změna vnímání času je pro konopné drogy chyrakteristická. Takže, přečtěte si texty a ještě napište. :-)