fist
jo,děkuju určitě se ještě ozvu.akorát ještě moc nevim jak se mám chovat,když se mnou o ní chce někdo mluvit.zaprve by to o ní neměl nikdo vědět.já už sem o tom mluvil s kámošem,kerej si myslim nic moc nerozkecal.zato o ní mluví docela dost její brácha,pač už se mi často stalo že za mnou přišel nějakej takovej "poloznámej",s dotazem ve stylu:jak je to stou šárkou?",nebo:"ještě furt tam je?a je v léčebně?"...snažim se na to neodpovidat a hlavně mi nějak extra nejde lhani,že bych řek že je někde v německu na škole třeba,ale prostě když na to neodpovim tak je těm lidem hned zas všechno nějaky podezřeli,prostě vyzvídaj.jestli se její máti dozví že o tom ví někdo jinej než já a její rodina tak budu prvni na odstřel...jasně mluvil sem o tom s tim kámošem a dost mě to mrzi.navic sme vesnice co má tak 5000 obyvatel,takovy maly městečko kde o ostatnich musi každej všecko vědět...prostě....na jednom konci si člověk prdne a na druhym se posere:)...je to takovy zamotany.........vždycky se radši vykecám tady do vás než do kámošů,tak děkuju.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, pokud o tom, jak to je s Vaší přítelkyní, mluví její bratr, tak to není zrovna Vaše vina, že se to rozneslo. Navíc - myslím, že skutečně není na místě lhát o tom, že je třeba v zahraničí, ale stačilo by asi prostě říct, že to nevíte nebo že se o tom nechcete bavit. Mám pocit, že máte z toho větší obavy, než je nezbytné. Mám pocit, že máte největší hrůzu z matky Vaší přítelkyně a úplně nevím proč, protože Vy drogy předpokládám neberete a to, že je její dcera v léčbě, není Vaše vina. Pokud na Vás vinu svaluje a útočí na Vás, tak to je proto, že člověk si prostě nechce přiznat, že se to stalo zrovna v jeho rodině a nechce vidět, že možná někde uděla chybu a hledá ji všude možně jinde. Tak to tolik neřešte.