seká se mi obraz
je mi zle
Nastřelil jsem se a všechno hezký až po 5 min se mi začal sekat obraz je špatně tlak 130 /80 puls 104 minule když se mi to stalo tak jsem sebou seknul co mám dělat abych sebou nesek a když tak co má kamoš se mnou dělat

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že v téhle situaci je nejlepší variantou, abyste Vy nebo Váš kamarád zavolal záchranku, nikoli se ptal přes internet. Lhůta pro zodpovězení dotazů je 2 dny, a jen náhodou jsem zachytla Váš dotaz poměrně rychle. Někdy nemůžeme zareagovat okamžitě a tím pádem by Vám pak odpověď už byla k ničemu. Těžko mohu posoudit, jak závažná situace je, pokud ani nepíšete, co jste si vzal za drogu a mohu se jen dohadovat, že jste si ji vzal injekčně. Takže pokud se situace nezlepší, tak volejte záchrannou službu - protože jinak se může stát, že sebou seknete a už se nevzpamatujete, a ani Váš kamarád s tím mnoho nezmůže.