Ahoj poradnicko,jsem tady po dlouhe dobe,chtela jsem se hlavne zeptat,kdyz chci nekomu poradit,nebo napsat nekomu,komu z lidi,co vam pisou,jak to mam udelat?Jeste jsem seš chtela zeptat,jak to mam udelat,kdyz si mama mysli,ze jsem fetak a to,ze pisu vasi poradne to jeji nazor jen prohlubuje,mysli si totiz ze jsem se svym partnerem brala drogy,ale neni to pravda,jak to mam teda udelat.Jo,taky jsem rada,ze nejsem sama kdo vam pise podobne dotazy a ze ty problemy si resi vice lidi,napriklad i to s temi odpovedmi atak.diky

Odpověděl: Jana Justinová
Zdravím Vás, pokud chcete na někoho reagovat, můžete svůj příspěvek zadat jako dotaz a např. do předmětu napsat, na koho je reakce směřovaná. Nejsme bohužel chat, ani nezajistíme, jestli si dotyčný Vaši reakci přečte, ale vyvěsíme ji na stránky a tak bude mít alespoň tu možnost. Co se týče Vašeho problému doma - pokud je poradna příčinou toho, že Vás matka podezřívá, můžete jí poradnu ukázat, aby viděla, že kromě lidí, kteří užívají sem píše také velké procento rodičů, kamarádů atp. To ostatní (braní s přítelem...) bude asi vyžadovat trpělivé vysvětlování a čas.