rohypnol
jana
užívám rohypnol na spaní již l0 let.pěkně se mě po něm spalo ale nyní přicházejí problémy.dcera mi řekla o těchto stránkách v poradně. neberu ho už asi týden nahrazeno gerodormem. ale je me blbě málo spím jsem podrážděná.dneska jsem měla problém vůbec se na práci soustředit. manžel mi říká že to chce čas že si zvyknu na nový lék. co myslíte.mám vydržet

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, manžel má jednoznačně pravdu - určitě vydržte. Rohypnol je silně návykový lék, který dokáže najednu stranu hodně pomoci, ale na druhou umí způsobit také spoustu problémů. Odvykací syndrom u něj po takové době užívání může trvat i měsíc dva, rozhodně to není otázka dní. Je to lék hodně silný, takže Vašemu tělu určitě chybí a to se potom projevuje tak, jak popisujete - nervozita, nesoustředěnost, podrážděnost. Zkuste vydržet a konzultujte své stavy dostatečně často s lékařem - ideálně psychiatrem - který Vám léky na spaní předepisuje.