cena
jirka
dobrý den potřeboval bych vědět kolik stojí gram kokajnu a heroinu. A jestli je rozdíl mezi cenami v Praze a mimo ni. Díky za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Gram heroinu se pohybuje kolem 1000 Kč. Gram kokainu v rozmezí 2-3000 Kč. Tedy, tím gramem je myšleno to, co prodejce označuje za gram. Vážit drogy při prodeji není obvyklé a gram neznamená váhovou jednotku, ale množství které prodejce za gram prohlásí. Jeho velikost se odvíjí spíše dle zvyku a představy co to asi tak gram může být. Velikost gramu je také nepřímo úměrná situaci, tmě v průjezdu a stavu nakupujícího, přímo úměrná pak zkušenosti uživatele a dobré známosti s prodejcem. Sečteno a podtrženo, gram jako váhová jednotka je větší množství, než gram drogy koupený na ulici. Podíl účinné látky v nakoupené droze se pohybuje do 0 do řekněme 40%, obvykle tak 5-15% u heroinu, u kokainu možná o trochu víc. Co má více než 40% se slangově označuje jako: fakt dobrej matroš. Pokud má heroin více než 50%, tak se uživatel skoro jistě předávkuje a někdy to i nepřežije. Zbytek množství tvoří různé příměsi počínaje cukrem, glukosou a kakaem, přes omítku až po příměsí vysloveně nebezpečné jako je třeba strychnin, nebo jed na krysy. Cena za gramu se neliší moc regionálně. spíše se mění poměr kolik toho prodejce za gram prohlásí. Stačí? Nač to vlastně potřebujete?