proč neodpovídate?????????
bez smyslu života....
psala sem vam tu do poradny je to už asik 4 dny a pořad neodpovidate.....PROČ????????????????????????????????????už se se mnou dal nechceze bavit protože si myslite že to stejně nedokažu s tim přestat??????????nebo proč...prosim odpovězte....................JE MI HROZNĚ.......UPLNĚ MĚ TO VŠECHNO UŽÍRA.....dnes je ta akce s tim peřím jak sem vam psala a ja sedim doma-NEŠLA SEM TAM......

Odpověděl: Bára Orlíková
Váš předchozí dotaz zodpovím zítra. Byla jsem na konferenci mimo Prahu. Bohužel nesedím u Drogové poradny stále, a někdy taky nejsem vůbec on-line, protože mám třeba dovolenou :). Není to tím, že bych Vám nechtěla odepsat, protože bych měla pocit, že stejně nepřestanete. Protože se nezdálo, že by to byla tak dlouhá pauza, co jsem tu nebyla, tak nikdo z kolegů na dotaz neodpověděl - ví, že Vaše dotazy odpovídám já, tak mi je přenechali, abych je odpověděla až se vrátím. Pokud bych byla třeba dlouho nemocná, tak by Vám nejspíš odpovídal někdo jiný. Jinak myslím, že jste udělala to nejlepší, co jste mohla, že jste nešla na tu akci, kde by se bral perník. Držím palce.