Lexaurin
Alex
Dobrý den, chci se zeptat jestli současné uživání Lexaurinu ( v malých dávkách, cca 1,5 mg denně ) a alkoholu může způsobit nějaké zdravotní následky. díky za odpověď a hezký den

Odpověděl: Jakub Minařík
Obě látky mají tlumivý vliv na CNS. Jejich společné užítí prohlubuje útlum více, než každá z látek samostatně. Záleží samozřejmě na množství požitého alkoholu. Rozhodně je nejlepší se požívání alkoholu vyvarovat úplně, a pokud již alkohol požijete, tak by bylo vhodné se nezpít do němoty. Protože to by mohlo mít fatální následky. I když - pokud se opijete do němoty, tak to může mít fatální následky i bez lexaurinu. :-) Jiným rizikem je závislost. Obě látky mají celkem významný potenciál závislost vyvolat, a i tohoto důvody by bylo vhodné je nekombinovat. Stačí?