Stvete me
xxxxxxxx
Vedete tu takove ty reci, jak se vyhnout drogam ze zivot se da prozit zajimaveji, pritom to je nesmysl. Radite, jak je lepsi venovat se sportum, najit si zalibu atd. Ptam se, co jste vlastne uz vyskouseli, ze tady davate cenne rady. Mozna tak travu, ktera vyvolava spise neprijemne prozitky. Pokud je vam znamo, opiaty pusobi ciste na opiatove receptory, a to mnohem silneji, nez telem vylucovane endorfiny, zpusobujici pocit "stesti". Opiaty totiz zpusobi prave stesti, s tim nedrogovym, znacne nesrovnatelne. Takze tu neradte lidem co fici na opiatech, ze je lepsi toho nechat, a zbytek zivota bojovat s tim ze nezazivaji opravdove stesti a namlouvat si, jak je nejaky spor, konicky a podobne veci bavi. Opravdu je to nesmysl, kdo nekdy bral opiaty a skonci s nima, bude sice zit pravdepodobne dele, ale nikdy uz nebude OPRAVDOVE STASTNY. Je mi jasne, ze mi toto poprete, ale vite, ze mam pravdu. Mejte se a dale si tu vesele lzete. PS:Nejsem zadny narkoman, ale shanim Hacko(ktere jsem jeste nemel to poteseni mit, krom morfia a opia, a to mnohokrat a stejne jsem se nestal zavisly, ani fyzicky, ani psychicky), a vezte ze az se mi ho podari sehnat, nezavaham ani vterinu a na ty vase reci o zajimavejsim kvalitnejsim zivote a zdravych zalibach si ani nevzpomenu. Vite jaky je rozdil mezi vama a mnou, vy se snazite lidi udrzet nazivu co nejdele bez ohledu na jijich stesti ci deprese,utrpeni a pocit marnosti, ja bych si chtel zivot uzit bez ohledu na jeho delku. Ani se nenamahejte mi odpovidat, protoze to budou jen zase zvasty, ktere slychavam porad dokola. PA

Odpověděl: Jakub Minařík
Docela dlouho jsem přemýšlel, co vám odpovědět. Nakonec se mi vybavili někteří z mých pacientů, kteří na tomhle "instantním štěstí" frčeli roky. Většina z nich se shodla na tom, že paráda to bylo jen na začátku, pak to byla norma a nakonec zbylo jen utrpení. No, nebudu vám to rozmlouvat, protože by to asi bylo stejně zbytečné, ale měl byste vědět, do čeho lezete. Víte, ono existuje něco, čemu se říká tolerance. To právě zapříčiňuje, že se účinek opioidů při delším užívání mění. Tak třeba vás to nepotká. :-)