joga
Běžec
psal jsem dotaz jestli může pomoct joga někomu kdo bral drogy ,ale zapoměl jsem si napsat číslo .moh bych tu odpověd dostat ještě znovu na tohle číslo jestli to neni složitý. V autě byli jehli na zdnim sedadle a strejdovi řekla když se ptal že to je kamarádky s roztroušenou sklerozou která to zapomněla.nevím jak to tedy je. doma byly taky ale já se ptát nechtěl takže jsem se to dozvěděl díky strejdovi. tak je to třeba dobrý ale s tou jogou bych chtěl stejně vědět názor.díky

Odpověděl: Jakub Minařík
Jóga pomoci samozřejmě může, ale sama osobě asi závislost nevyléčí. Může ale pomoci. Spíše může být prospěšná pro někoho, kdo s drogama experimentuje, nebo je užívá jen občas. U rozvinuté závislosti to fungovat nemůže. Ohledně těch jehel - soudím, že spíše pocházejí z užívání drog. Pacienti s roztroušenou sklerozou s sebou moc jehly nenosí. A pacienti, kteří jehly a stříkačky používají je nezapomínají na zadních sedadlech automobilů. To je čistě "feťácká" záležitost. Za to slovo se všem omlouvám, vhodnější mě nenapadlo. Pokud se takhle povalují i doma, tak bych soudil, že téměř najisto pocházejí z užívání drog. Vzhledem k tomu, že jsem se díval i na vaše starší dotazy, tak jsem si tím téměř jistý. Maminka zkrátka asi bere. :-( Nu, kdybyste měl nějaký dotaz, stál o radu, ... Klidně napište.