xxx
zacalo to travou....ja nevim jak na tom je....on je hrozne citlivej...na kluka si vsechno az moc bere...je mi ho lito....i kdyz na tom mam mozna taky svuj podil....ale to je ted jedno....proste s tim zacal kvuli problemum.....mel s tim potize uz driv...ale to bylo s extazi.....ted jede na pecku....sice ne moc dlouho, ale pry to svinstvo pro nej znamena zivot....ma spis psychicky problemy a jeste doma to taky nema snadny....nechci na nej byt prisna...to uz jsem zkousela....je desne tvrdohlavej...uz za sebou taky ma nekolik pokusu o sebevrazdu....je mu teprv cerstvych 17.....proste uz nechce zit....

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, v tuhle chvíli jde o akutní stav. Proč začal užívat drogy a jestli na tom máte podíl, není nyní významné. Jde o to tenhle stav zvládnout a pak je možné zabývat se podobnými věcmi. Tedy: Pokud máte dojem, že jeho život je ohrožen, sebevraždou, užitím jiných látek, ... zavolejte záchranku. Jde o to, aby přežil. Jeho psychické problémy je možné řešit následně, ale musí zůstat na živu. takže klidně na něj buďte přísná. Rozeírat to můžete až pomine akutní nebezpečí. Zůstanu ještě chvíli on-line, piště obratem.