Co s tim??
princess
Dobre dopoledne pani doktorko ci pane doktore. Mam v hlave nekolik nevyresenych odpovedi na sve otazky a muzu uprimne rict ze jsem rada,ze jsem narazila na tyto stranky. PERVITIN...Je to asi rok co jsem si obcas dala caru(2x do mesice)..pro pobaveni.A je to asi mesic zpatky co si dam tak 5x tydne.Pracuju za barem od 20.00 -6.00.Po prichodu domu si ale bohuzel nemuzu dovolit spat(max.2 hod.)...jsem unavena a priznavam ze to resim pervitinem.Potrebuji zvladnout jeste 3 dalsi tydny.Po jake dobe se stane clovek zavislym?? Jak se to pozna? Az tohle vsechno skonci nechci to ani videt ale bojim se ze to budu potrebovat.Nevim co si o tom mam myslet. Neradte mi prosim at si vezmu par dni volna protoze to opravdu nejde! Dekuji za odpoved! V.

Odpověděl: Jakub Minařík
Závislost se rozvíjí obyčejně déle. Ale na druhé straně, může se stát, že vaše chuťe vás potom zradí a k závislosti se dopracujete. Ale nebojte, dá se to léčit. Léčí se to skoro celý život, ale ty 3 týdny za to určitě stojí. Omlouvám se za tu ironii, ale je to myslím docela realistický pohled. Pokud chcete po těch 3 týdnech vysadit, tak počítejte s tím, že budete unavená jako kotě, asi tak další 3 týdny. Taky počítejte s tím, že v průběhu těch 3 týdnu užívání můžete začít šílet. Pervitin při takovémhle rytmu užívání vyvolává psychotickou poruchu, podobnou schizofrenii. Takže kdybyste začala mít nějaké divné pocity, obavy, že vás někdo pronásleduje, ... Tak je to toxická psychoza. No, dělejte jak myslíte. Víte do čeho jdete. :-) A kdyby byly nějaké obtíže, napište. :-)