citalec
XTC
Dobrý den, chci se zeptat, jak bude působit při užívání antidepresiva Citalec 10 (www.citalec.cz) dávka MDMA? Jestli nejsou rizika apod. Známý, který užívá Citalec 10 si vzal XTC a tvrdí, že takový stav nezažil. Děkuji

Odpověděl: Pavel Kubů
Nektere tablety XTC obsahuji latky ze skupiny IMAO, ktere v kombinaci s antidepresivy typu SSRI (napr. Citalec) vedou k rozvoji serotoninoveho syndromu a bez okamzite intenzivni pece casto i ke smrti. Jakekoliv kombinovani drog zvysuje rizika pro zdravi konzumenta. Predpokladam, ze kamarad ma Citalec predepsany od sveho lekare...konzumaci XTC, byt omezenou, svemu telu nepomaha uzdravit se, ale naopak podstatne zvysuje jeho zatez prave v oblasti, ktera je jiz zatizena vlastnim psychickym onemocnenim. I kdyz behem intoxikace mohl prozivat o neco malo euforictejsi stavy, zkuste si s nim promluvit jak mu bylo 2-4 dny po vlastni konzumaci. Dovolim si tipnout, ze takovy depresivni stav asi taky jeste nezazil.