vztah na perniku
Cindy
Oba s mym pritelem bereme jiz delsi dobu nitrozilne pervitin. Z pocatku se nam to libilo ale posledni dobou se nas vzajemny vztah zhorsuje a oba jsme na sebe neprijemni a pritel me schazuje pred svymi kamarady. Vim ze mi poradite abych to prestala brat , ale na to ja momentalne nemam. zkuste mi rict jak si s nim mam promluvit nebo jak se chovat.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, pervitin umí zcela změnit nastavení člověka. To, jak partner reaguje, má s vámi mnohem méně společného, než je běžné. S tím také souvisí, že to můžete jen velmi málo ovlivnit. Obyčejně se vztahy na drogách rozpadají právě pro to, že drogy do něch vstoupí tak moc, že lidé přestanou být důležití. Bohužel to nezmizí často ani po vysazení drog. Takový vztah, jaký popisujete je obyčejně odsouzen k zániku. A většinou se to má tak, že kdo uteče, vyhraje. Ohledně možností jak se k partnerovi chovat - zkuste mu řict něco podobného, jako jste napsala nám. Musíte to udělat opakovaně, neb na drogách ty věci člověku v hlavě moc neuvíznou. Pokud to nezabere, tak to musíte snášet dokud ho to nepřejde, nebo vás neopustí a nebo neprchnete. Kdyby bylo třeba, klidně se ještě ptejte. :-)