pervitin : odpoved pro Baru
sebastieen R
Zdravim,diky za odpoved,co se tyka lecebny,tak mam zajem se lecit co nejdal od Brna....nejlepe v komunite a dodatek k memu problemu se zavislosti je ten , ze bohuzel si ten pervitin umim vyrobit,takze defakto ze z domu nehnu :( dlouho jsem se snazil se neposlouchat ze jsem zavysly ale je to tak.....potrebuju fakt help,dokud to jde,nechci skoncit na ulici .... Diky a zatim nashledanou

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste z Brna, bylo by docela výhodné se zajít poradit do brněnského káčka - Kontaktní centrum Drug Azyl, Vídeňská 3, 639 00 Brno, tel./fax: 543 249 343, drugazyl@podaneruce.cz. Tam by Vám ohledně léčby poskytli aktuální informace - jednak, který typ léčby by byl pro Vás vhodný a jednak by Vám řekli podmínky nástupu a případné čekací doby na přijetí. Pokud byste měl zájem o kvalitní komunitu co nejdál od Brna, je tu několik možností: TK Němčice v jižních Čechách (o.s. SANANIM, bližší info na www.sananim.cz/fcilities.php?id=7), TK Bílá Voda v Jeseníkách, TK Magdalena ve středních Čechách, TK Nová Ves v severních Čechách. Obvyklý postup je ten, že by Vám přes káčko pomohli zajistit detox, kterým musíte projít před nástupem do komunity (detox zajišťují léčebny nebo nemocnice, v komunitách není potřebné vybavení). Je to nezbytné i proto, aby se v rámci lékařského vyšetření zjistilo, zda nemáte nějaké zdravotní problémy, na které potřebujete léky nebo které by bylo záhodno v rámci následné léčby nějak řešit. Pak přejdete do komunity, kam jste zaslal svoji žádost o přijetí. Obvykle je v rámci této žádosti nutné zaslat svůj životopis a důvody, proč máte o léčbu zájem. Pokud Vás přijmou, tak Vám sdělí termín, kdy můžete nastoupit a vy si podle toho právě zařídíte ten nástup na detox (kde trvá pobyt cca týden). Pro nástup do léčby potřebujete mít platné doklady a motivaci :) Takže držím palce, abyste sebral síly. Protože jinak opravdu hrozí, že se doma zblázníte mezi počítači a sklem na výrobu perníku :( Když by bylo potřeba, zas napište. Přeju hodně štěstí.