Lecba zavislosti,pervitin a pc
sebastieen R
Jsem delsi dobu zavisly na pervitinu ktery v 95% vyuzivam jako doping na hrani MS,ME,MR,pocitacovych her,temer nic jineho nedelam nez hraju a beru pervitin.......Je mi skoro 23 a uz jsem na tom tak spatne ze mam zaalarmovanej dum takovym zpusobem ze se nemuzu tady pomalu ani pohybovat......Jinymy slovy jsem spis zavyslejsi na PC nez na Piku,ale jedno bez druheho nemuze byt........... prosim poradte mi , jakou kliniku mam kontaktovat nebo porp. co mam delat........ psychiatr nepomohl....mam zajem o lecbu v uzavrenem prostredi,na penezich nezalezi. dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud máte zájem o léčbu, což se jeví jako rozumný nápad, je možné se obrátit na mnoho různých léčebných zařízení - od psychiatrických léčeben zaměřených na závislosti po terapeutické komunity. Možná by bylo nejlepší se nejprve obrátit na tzv. kontaktní centrum - tam by Vám poradili, který typ léčby by byl pro Vás nejvhodnější, řekli by Vám bližší informace o jednotlivých léčebnách a podmínkách pro přijetí a mohli by Vám pomoci léčbu i zařídit. Nevím bohužel odkud jste, ale pokud mi to napíšete, můžu Vám poskytnout potřebné kontakty. Případně se můžete podívat na www.drogy-info.cz do kolonky Mapa první pomoci a tam si vyhledat kontaktní centrum ve vašem regionu nebo přímo léčebná zařízení. Léčba v psychiatrických léčebnách je hrazena zdravotní pojišťovnou, takže je pro Vás bezplatná. Některá nestátní zařízení poskytují léčbu zadarmo, některá požadují od klientů přispěvek na léčebnu v řádu několika tisíc korun měsíčně. Vzhledem k tomu, co popisujete, bych asi odbornou pomoc vyhledala co nejdřív. Jinak už se od toho počítače zvednete jen kvůli tomu, abyste si došel koupit pervitin. A v domě plném počítačů se při dlouhodobé intoxikaci jistě dost snadno dostaví toxická psychóza. Takže neváhejte. Když byste potřeboval vyhledat ty kontakty, tak napište. Zatím držím palce.