jak mam přestat kouřit
JewellGirl
Dobrý den, měla bych jeden menší dotaz, nevím jak mam přestat kouřit, je mě teprve 19 let a už vykouřím 40 cigaret denně !!! Je to hrozné, chtěla bych přestat, ale nemam pevnou vůli. Přítel je taky nekuřák, přeje si abych přestala kouřit,ale já to sama nedokážu. Slyšlea jsem o různých náplastích proti kouření, myslíte že by v mém případě nějaké tyto nápasti pomohly ? jaké jsou nejúčinnější ? Nebo jak bych měla přestat s kouřením. Moc děkuji za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Celkem dobrá kombinace je antidepresivum Wellbutrin SR (sníží chuť na cigarety) a nikotinové náplasti (zbaví vás odvykacího stavu). Náplasti si koupíte v lékárně, Wellbutrin vám musí napsat lékař (psychiatr), volně prodejný není. Optimální je to tak, že začnete užívat antidepresivum a za pár dní na to přestanete kouřit a začnete si lepit náplasti. Tak to alespoň fungovalo mým pacientům. Pokud by byl s léky problém a jste z Prahy, tak budu mít myslím volno někdy v druhé polovině září. :-)