schyzofrenie
Trysihe
Dobrý den, chtěla bych se Vás optat, jestli je obvyklé po požití marihuany mít pocit rozdvojené osobnosti. Trochu mě to vyděsilo, protože jsem začala myslet na takové věci, jako zabít své kamarády, kdybych měla nůž, nebo jsem dělala věci, které jsem si po "vystřízlivění" nepamatovala a kamarádi mi je vyprávěly.Děkuji za zodpovězení mého dotazu a omlouvám se jestli je to malichernost, ale opravdu mě to dosti vystrašilo :(

Odpověděl: Jakub Minařík
To, co popisujete, není až tak vzácné, ale taky to není úplně normální. Při intoxikaci halucinogeny může člověk zažít takové věci, jaké popisujete. A dokonce může v nějakém záchvatu někomu, ev. i sobě ublížit. Takže vás to vystrašilo celkem oprávněně. Měla byste si dát pozor. Obtíže se mohou opakovat, nebo se může stát, že stav ve kterém se nacházíte při intoxikaci bude pokračovat i po jejím odeznění. Může se totiž stát, že podobný zážitek vyprovokuje nějakou skrytou duševní poruchu. Kdyby bylo třeba, napište. :-)