lexaurin
monika
uz vice nez dva roky uzivam lexaurin,jsem na nem zavisla.snazim se prestat,davky jsem si snizovala a dnes si prasek vezmu jenom,kdyz mam abstak.snazim se ale nejak mi to nejde.kdyz ho neberu je mi divne a vzdy zacnu mit krece vzaludku a trpim dokud si ho nevezmu.v minulosti jsem se dostala do party a dlouho jsem fetovala(pichala jsem si pervitin)ale prestala jsem ze dne na den.proc mi to ted nejde?byla jsem prepadena a trpim strachem z lidi.stejne mi ty leky moc nepomohli.chci miminko,ale mam strach,ze i obcasna davka mu ublizi.co mam delat?dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Možná by pomohlo ty léky změnit za nějaké jiné, které se pak snáze vysadí. Jestli vám i jen trochu pomohly se strachem z lidí, tak při vysazení se tenhle strach začne vracet, nebo zesílí. Pak se vysazuje obtížně. Bylo by moudré nasadit nějaká antidepresiva, která by pomohla zvládnout vaše obtíže a pak teprve lexaurin vysadit. Druhá věc je samozřejmě závislost. Pokud chcete abstinovat dlouhodobě, tak bych doporučil někam docházet alespoň ambulantně a pracovat na své psychice. To proto, abyste se dala nějak do kopy. Asi by bylo vhodné, kdybyste se někam obrátila. Takže napište odkud jste, zkusím vám nějaký kontakt vyhledat. P.s. A nebojte se, nebude to tak strašné.