znasilněni?
lucyka
existuje nějaká látka, která uvolní člověka natolik, že se potom nebrání a je více povolnější a tato látka nelze druhý den prokázat v moči? Stalo se mi totiž, že jsem se vyspala s neznámým klukem, který mi mohl případně dát něco do piva (jediné, které jsem ten večer vypila), začala jsem s ním tančit, líbat se a pak jsem s ním měla opakovaně sex, přitom jakoby bych se dívala zvrchu sama na seba a říkala si, že už musím přestat a jít radši spát, ale prostě jsem to neudělala, nezvládla jsem kontrolu sama nad sebou. Druhý den jsem byla na polici a u lékaře, ale v testu moči nebylo nic prokázáno. Děkuji moc za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Existuje jistě spousta látek, které změní vaše prožívání natolik, že něco takového uděláte. Do podobného stavu se ale můžete za určitých okolností dostat i bez drog. Alkohol to taky umí, jedno pivo je ale docela málo. Ohledně té toxikologie - záleží na tom, kde toxikologii dělají a po čem pátrají. Jsou látky které najdou stěží, protože se stanovují obtížně, nebo se vyskytují tak exoticky, že je budou hledat jen obtížně, ... Pokud máte ještě moč, odebranou po tom, co se stalo, tak se můžete pokusit nechat si udělat toxikologii v NRL pro forenzní toxikologii, Na bojišti 5, Praha 1. Taky možná kdybyste napsala co nejvíce dat o intoxikaci, dokázal bych možná odhadnout co to bylo za látku, nebo alespoň skupinu. Otázka je, jestli vám to bude něco platné. Kdyby ano, potřeboval bych dosti kompletní údaje: Jak rychle po vypití piva jste zaznamenala nějakou změnu, jak dlouho to trvalo, jestli se to vracelo, jak jste se cítila, jestli to bylo ve srovnání s jinými zážitky intenzivnější, nebo ne. Asi by byli potřeba i údaje ohledně toho, jak jste to celé proživala včetně intenzity (a jestli se to dá s něčím srovnat). Dotaz bych pak neponechal ve veřejné části poradny, zobrazil by se vám jen po zadání kódu. Ona by alespoň část z těch věcí byla přinejmenším dosti osobních. Takže bych to zařídil takhle, abyste se je nebála napsat. Dotaz by pak kromě mě a vás mohli vidět jen kolegové, kteří se o poradnu starají. A tam platí podobně jako ve zdravotnictví cosi jako povinná mlčenlivost. Rozhodně to byl asi nepříjemný zážitek. Už samo to, že se člověk cítí divně a neví co se s ním děje je hodně zvláštní. Tak kdyby bylo třeba, tak ještě napište. Rádi vám pomůžeme.