rohypnol
mila
abstinovala jsem mesic od rohypnolu ale je me zle.lekar psychiatr mi ho znovu předepsal.nabidl mi ustavni lečbu ale odmitla jsem.do blazinc e nechci.rohypnol beru soustavně od roku 1986.bohuzel posledni dobou ho uz ale neprospim.poradte jak dál.bez rohypnolu jsem měla hrozne stavy.neustále me to hnalo do sebevrazdy a mé myslenky se ubirarali pouze k tomu si neco udělat a jak to provést.

Odpověděl: Jakub Minařík
Vzhledem k tomu, že jste rohypnol brala více než 10 let a jste na něm bezpochyby závislá, tak nabídka ústavní léčby je více než rozumná. Když ne odvykací, tak alespoň ke změně medikace. Při obzížích, které máte, je to jedinné rozumné řešení. Sám bych vám nedoporučil nic jiného. Ambulantně je sice možné zkusit vysazení či změnu léků, ale to jak se zdá zvládáte jen těžko. Je varianta se o to pokoušet opakovaně a na obtíže ordinovat léky jiných skupin, na kterých vzniká závislost zřídka (neuroleptika). Takže máte myslím 2 možnosti: 1. léčbu na psychiatrii, která bude směřovat k abstinenci od látek, na kterých jste závislá, nebo 2. užívání látky na které jste závislá na pořád, ev. dlouhodobě. Ps. asi jsem vás nepotěšil, ale moc jiných možností není. Klidně ještě napište. :-)