Pár otázeček
"Mirella"
Proč mám na Éčku potíže se vyčůrat ? Třeba se mi dost chce, ale prostě to nejde. Mám i v takovém případě pít hodně vody nebo radši ne ? Snižuje užívání Extáze IQ ? Bude mít člověk po roce užívání horší výsledky v testu IQ ? Je pravda, že na perties choděj i feťácký trosky ? Já osobně tam teda žádný nevídám, ale tvrdí to moje máma. Podle mě si feťácký trosky radši za peníze, který by musely dát za vstup koupěj drogy.

Odpověděl: Jakub Minařík
Hodně vody pijte v každém pádě.
Intelekt by E snížila asi v tom případě, kdyby došlo k nějakému poškození mozku. Pokud to braní neflákáte, tak se vám to může přihodit.
Feťácká troska je dost nejasný termín, ale někteří takoví (tak jak si představuju) se tam občas vyskytnou. A taky mezi těma, kteří tam chodí v současnosti a trosky nejsou se v budoucnosti nějaké trosky najdou.
Nechci být špatný prorok, ale podle toho, jak se ptáte bych typoval, že se někdy v budoucnu uvidíme. Nechcete se stavit už teď? :-))