problem
xyz
Mužete mi neco říct vlivu koureni marihuany, na človeka, myslím tím hlavně schizofrenii, nebo paranoju. Já sám jsem kuřák a v poslední době mě po požitku této "měkké" drogy, přepadají takoveto, pocity:myslím si že mě stále někdo poslouchá, když sedím v restaouraci a povídám si s kamarády (skouřenej) a někdo jiný, u jiného stolu začne mluvit, tak já i když přesně nevím co říká, tak si prostě myslím že mluví o mě, a takových příznaků je víc, třeba když jdu zhulenej po ulici tak mi připadá že mě lidi pozorujou, ale v to nejhorší je že si myslim že mě i znaj...

Odpověděl: Jakub Minařík
Stavy, které popisujete, se mohou v různé intenzitě objevit u uživatelů marihuany, dalších halucinogenů a pervitinu (jistě i u dalších). Paranoidní stavy, "stíhy" (pocity pronásledování, spiknutí proti vám, všichni si o vás povídají, vypadáte nápadně, atd.) se nejčastěji váží na dobu intoxikace, méně často přetrvávají i delší dobu po ní a v některých případech jsou důvodem pro hospitalizaci.
Asi by stálo za to dát si na čas pauzu. Když budete v kouření pokračovat, může se to prohlubovat a petrifikovat (to jako že vám to zůstane na furt). :-)
Ať dnes a nebo zítra, každej musí do cvokárny, řiť než řekneš třikrát vytra. (citát) :-)