Lecebny
Eva
Prosim, jak funguji lecebny pro zavisle? Muzete nam nekterou doporucit? Revnice? Vite, aby se tam nemohl nudit a nezlenivel. Doporucena doba leceni pro Dana je taky 3 mesice? Pousti tam nerodinne navstevy? Zaplava otazek, ze? Vcera mi se svymi leky Dan sveril ovalny bily prasek s krizkem, pry Subutex, je to tak? Pry si jedne vcera vzal (topi se scela evidentne), mel pidi-panenky a priznaky, jako by si dal H. Dekuji. Eva

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím jak vypadá subutex. Bohužel. Řeknou vám to v lékárně. (lékaři ví komu jaký lék dát, lékárníci ví, jak tableta vypadá :-))
S tou léčebnou to není tak jednoduché. Normálně vytipováváme vhodnou léčebnu podle délky drogové kariery, osobnosti uživatele, ... Protože jen dobře vybraná léčba sedí a nese také výrazně větší šanci na úspěch. Musel by přijít. :-(( Jinak vám asi moc neporadím. S délkou léčby je to totéž.
Řevnice jsou pro určeny pro klienty do 18, resp. 20 let? Přesně nevím, ale jsou určené pro tuhle věkovou kategorii.
Jak je to s nerodinými návštěvami to záleží na té které léčebně. Ale partnerku, která nebrala a nebere drogy by mohli brát i jako rodinu. :-))