Pervitin
buresator
Mám velký problém. Před 9 měsíci jsem začal chodit s holkou, která brala pervitin. Kvůli mě toho nechala. Před třemi týdny se dala dohromady se svojí starou kamarádkou a tady začíná ten problém. Téměř každou noc je pryč a doma se ztratili nějaké peníze a zlato. Našel jsem doklad o výkupu ze zlatnictví. Neustále se z diskoték vrací kolem poledne. Občas přespí u kamaráda, který fetuje (údajně kouří pouze trávu). Dnes ke mně přijela v šest ráno a pořád na mě mluvila a nemohla spát. Víte, dřív byla dost často utahaná, ale nyní propaří celý víkend bez jídla a spánku. Kolem poledne začala mít červené oči a klepat se (údajně zimou) a neustále jí bolejí ledviny. Moc rád by vás poprosil o radu. Mám jí moc rád a nechci ji ztratit. Radíme se o tom i s jejím bratrem, ale radši bychom chtěli radu od odborníků. Napadlo nás, že s ní pojedu na chatu tak na 5 dní. ale dobrovolně ji tam asi nedostanu. Prosím pomožte!!!

Odpověděl: Hana Stradalová
Podle Vašeho popisu je pravděpodobné, že se Vaše přítelkyně vrátila k braní pervitinu. Příznaky, které zde uvádíte, jsou pro jeho užívání typické. Momentálně pro Vaši přítelkyni můžete udělat to, že si s ní o nynější sítuaci, Vašich obavách a pocitech otevřeně promluvíte a můžete jí nabídnout kontakt na některé zařízení, které se zabývá touto problematikou. Zde si s Vaší přítelkyní promluví odborník a společně s ní se pokusí nalézt řešení, pokud ovšem ona sama bude chtít. Mohu Vám nabídnout kontakt na naše zařízení : K-centrum SANANIM, Osadní 2, Praha 7 - Holešovice, tel. 02/83 87 21 86 Je možné se u nás objednat telefonicky, a to každý všední den od 8 hod do 21 hod a o víkendech od 9 hod do 21 hod. Pokud ovšem nejste z Prahy, můžete se s námi telefonicky spojit a my Vám rádi poskytneme kontakty na zařízení ve Vašem místě bydliště.