pervitin
striga
potrebujem pomoc kamaratka sa mi meni pred ocami a chcem jej pomoct,t tiez potrebujem pomoc piko som podcenila a bojim sa cesty spat neviem ako to vyriesit

Odpověděl: Bára Orlíková
Z vašeho dotazu bohužel nemám moc informací ohledně situace, ve které jste. Jestliže kamarádka bere drogy a vy taky, jestli jsem to dobře pochopila, tak jí moc nepomůžete. Jediné, co vám zbývá, je jí doporučit nějaký kontakt s odborníkem. Pokud trpí skutečně trpí schizofrenií (jak uvádíte v poznámce), je jistě v péči nějakého psychiatra, za kterým by mohla zajít. Pokud tou schizofrenií myslíte stav, který vyvolává pervitin - tj. toxická psychoza, tak by bylo dobré, aby na čas vysadila. Příznaky toxické psychózy obvykle po pár dnech abstinence vymizí. Ale mám nějak celkově za to, že byste se měla te´d zabývat především sama sebou a tím, jak vyřešit vaše problémy. Protože pokud kamarádka nebude chtít se situací nic dělat, nic za ní vyřešit nemůžete. Za sebe ale ano. Když mi napíšete o sobě víc, můžeme si o tom povídat dál.