pro p. MUDr. Jakuba Minaříka
Lia
Dobrý den, jen informativne. Zitra tam jdu v 10.30 ( nemusíte psát, ze drzite palce. Já vim, ze ano. Také je to Vase zásluha ; ), ale chtela jsem se zeptat jeste na neco jineho. Poslední 3 dny, kdyz jdu do práce tak je mi hrozne spatne od zaludku ( az nucení zvracet ), pred prací jsem uplne v porádku. To samé jsem uz zazila jednou a to na skole ( je pravda, ze jsem se tam moc nedostavovala ). Copak jsem hypochondr? Já si ted pripadám jak psych. narusená. Premlouvám sama sebe, ze to vse v klidu zvládnu, ale musí mi být dobre. Udelala jsem si rozpis, co vse a kdy udelat. Trochu jsem se s tim uklidnila, ale pak prijde séf, ze se musí jeste to a to a úpne nove veci. Me se to pak rozlezí v hlave a je to tu zas. Predelám si rozpis práce, ale uz mi to lezi v hlave (spíse v zaludku ). Dost dlouho mi trvalo, nez jsem prisla, proc tyto náhlé nevolnosti mám. Co se se mnou deje? Preci nejsem nervove labilní? Dekuji Kody: 224004 124002

Odpověděl: Jakub Minařík
No, ono když je toho na člověka hodně, tak ho někdy bolí bříško. Můžu vás uklidnit, že mě se to tu a tam stává taky. A spoustě lidem, které znám. Tak si s tím nedělejte starosti, to že vás ze stresu bolí břicho, tak to nenznamená, že jste cvok. Je je toho prostě víc, než jste schpna strávit. :-) Když by to trvalo dlouho, tak se na to dají předepsat nějaké spasmolytika (léky, které snižují napětí hladkých svalů) obyčejně stačí pár tabletek a ono se to uklidní. Jsou to léky, které nemají psychoptropní efekt, jen tlumí tu bolest břícha. :-) Pozdravujte kolegy v DS.