kam se jit lecit?
nute
Moc jsem chtela na leceni do PL Plzen,volala jsem tam a MUDR.Kudrle me tam nechce vzit,protoze beru na ne moc dlouho-6 let. Ale ja verim,ze bych to pak zvladla i po jejich kratsi lecbe... Jsem v kontaktu se Sananimem,chodim na kazdou motivacku,jeden cas jsem dochazela na individual a jsem opravdu rozhodnuta skoncit. Co mam delat?Jak ho ukecat?Asi to nepujde,ze?:-( A slysela jsem o nejakem leceni na Proseku?Nevim jestli tim myslel TK Karlov nebo neco jineho..? Mohli byste kdyztak dat nejake info o tomto leceni? Jak dlouho trva, jestli tam smim uzivat leky predepsane mou psychiatrickou,jestli se tam smi kourit:) a jestli je tam jako v Plzni po nejake dobe volny vikend..Taky co je tam za lidicky,nechci byt nekde mezi alkoholikama a starsima lidma,chtela bych nekam kde jsou lidi cca me vekove kateg.-21let... Predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, je super že výběru vhodné léčby věnujete čas a energii. Přeci jenom berete 6 let a o něco Vám jde. S tou Plzní Vám asi nezbyde než se smířit.. Léčbou na Proseku nejspíš mysleli Alernativu, ale ta je do 19 let. Komunita Karlov je určena pro lidi Vašeho věku, je na cca půl roku a vyhovuje ve všem na co se ptáte :-) Nevybírejte ale pouze na základě těchto pár řádků a určitě skočte na naše káčko (Osadní, Holešovice) a všechno tam proberte. Se zařízením léčby Vám pomohou. Tak hodně štěstí a držím palce. Hezký víkend Tomáš