to je konec
kočička
Ahoj zdravím všechny.S mím přítelem se to začínalo všechno dařit,řekla jsem že chci odejít,on že teda skončíme,že mu peří nestojí za to,aby o mě přišel.Všechno začalo být krásný,ale dnes pro mě byla kriminální policie. Ví,že můj přítel vařil,já byla u toho,lítaj v tom všichni známí,každej se snaží zachránit sebe a ubližuje ostatním.Už nemá sílu dál pořád s něčím bojovat.loučím se tady ze všema.POKUĎ MůŽETE PŘESTAŇTE ZA VČASU. Vezme vám to víc,než si dokážete představi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevim, zda jste to vy, s kym jsem si pred ctrnacti dny psala ohledne vaseho vztahu s pritelem, kdy oba berete drogy a vy byste chtela prestat. Je mi lito, pokud uz se zacalo darit se situaci neco delat a takhle se to zkomplikovalo. Ovsem nepisete o te trestni veci nic podrobnejsiho, takze nevim, zda uz bylo vubec zahajeno trestni rizeni, zda je vas pritel z neceho obvineny a zda mu mohou vyrobu drog prokazat, zda vy jste jako svedek nebo jako spoluobvinena, pokud uz bylo rizeni zahajeno, v jake je to fazi. Asi by bylo nejlepsi, kdyz byste se obratila na nasi Pravni poradnu A. N. O., ktera poskytuje pravni poradenstvi ohledne pravnich aspektu drogove problematiky a nabizi take bezplatnou pravni pomoc pro klienty, kteri se v souvislosti s uzivanim drog dostali do konfliktu se zakonem. Myslim, ze pokud se chcete v situaci nejak zorientovat a zabranit tomu, aby z toho diky nedostatecne pravni pomoci, neznalosti zakonu a neznalosti vasich prav byl prusvih jeste vetsi, tak nas kontaktujte - kdyz budeme vedet vic podrobnosti o tom pripadu, tak bychom mohli poradit a vymyslet co dal. Kontakt najdete pod kolonkou Pravni poradna na teto strance. Zatim drzim palce a nezoufejte - nic se neji tak horke, jak se uvari. Nemusi byt jeste nic ztraceno.