Wizzard
Mam moc prace a zarizovani. potrebuji mene spat a naopak byt druhy den cili. Pervitin je o.k. ale jsem chytlavej, bojim se ze do toho spadnu. Co existuje jako neskodliva nahrazka? Dekuji Petr

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, kromě poučení, ať si toho berete míň, že se Vám to vrátí, o které počítám nestojíte, mě napadá pár věcí opravdu jen méně škodlivých, to znamená většinou ne neškodných. Od tradičního kafe nebo silného zeleného čaje, přes energetické drinky, tablety obsahující guaranu, až po to naučit se nějakou rychlou relaxaci, která se dá praktikovat v pár minutách v sedě v kanceláři a která Vás na nějakou dobu "nahodí". Zkuste tedy nějakou z těhle alternativ, i kdyby jste "chytlavý" nebyl, vždycky je to lepší než pervitin.