Ahoj Jakube....
Zoly
Tak mám zase problém,omlouvám se že zase otravuju Tebe,ale já nevím jak jinak se na někoho obrátit. Víš,nevím jestli víš jak jsem měla problémy se spolubydlícím.Jestli jo,tak skrátka toho se mi už podařilo z bytu dostat,tím jsem se dostala prakticky do většího klidu,ale taky díky tomu jsem nebila minulí týden ani jednou a ani dneska na motivačce a to mě hrozně štve.Víš mám dva psi,který nejsou zvyklí bejt doma sami / rozkoušou vše / a nemá mi je teď kdo hlídat a já s oběma se nedostanu vůbec nikam. Vzdát se jich nechci,jsou to jediný tvorečkové co mi zůstali,no ale zase na druhou stranu potřebuju na tu motivačku chodit.Fakt nevím co mám dělat!Čím dál víc si uvědomuji svoji samotu,přijde mi že přesto že se snažím ze sebou něco dělat /jsem zhruba na půl až třičtvrtě / tak všechno ,všichni jdou proti mě.S našima když se snažím jim říci,že mám problém,že v tom zas lítám,hned odvedou řeč jinam,nechtěj to slyšet,nikoho jinýho už nemám,marně hledám smysl v tom co dělám.Jsem skrátka nějak v....Sedím jenom zavřená doma ani do obchodu nejdu jen do večerky,protože tam nepotkám nikdy větší množství lidí.Nějak nevím jak z toho ven ! Přijde mi jako by mi ujel vlak na té mojí cestě a já už nemám sílu ho doběhnout.A to i přesto že se fakt snažím.Promiň asi je to blbost co Ti sem píšu jsem asi teď trochu sobecká,protože koukám na to že mám potřebu se někomu vypovídat a nekoukám na Tebe že Tě zatěžuju blbostma když vím že máš dost jiné práce než odpovídat na moje pocity .Promiň !

Odpověděl: Jakub Minařík
To je celkem v pořádku. Konecckonců, tyhle stránky jsou od toho, abychom na nich mohli komunikovat s těmi, kteří nechtějí, nebo nemohou přijít. :-) Jinak ti celkem rozumím, jen mám trochu pocit, že úplně nevím, co ti mám vlastně poradit. Snad jen to, že s tebou budu souhlasit, že motivačky jsou asi nezbytné a asi nezbyde, než to těm dvěma tvorečkům nějak vysvětlit. Taková jedna varianta je dát jim z dosahu vše, co mohou zničit a vyrazit. Já to tak taky dělám: Koš s odpadky na kuchyňský stůl, ... Protože jinak by byl byt když dorazím domů vzůru nohama. Koneckonců, myslím, že by si zvířátka měla zvyknout být občas sama. Někdy se to celkem hodí. Zkus je začít trénovat. Nech je tam napřed chvíli, pak třeba hodinku, ... Musí si být jisti, že jsi jen odešla a zas se vrátíš a že je neopouštíš navždy. To je snad jedinná rada, kterou teď mám. No, zatím se měj. A natrénuj zviřátka a na motivačku vyraž. Protože jinak se z toho zblázníš, a pak se někdo zblázní z tvých psů. :-)