kombinace
Lucy
mám dotaz je hodně nebezpečné kombinovat užívání pervitinu a extáze? dávka tak dvě čáry a asi po dvou hodinách tableta až dvě extáze užíváno po půlkách, během dalších třech hodin. předem díky za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nebezpečné je to dost, protože jde o dvě stimulancia a dublují se jejich účinky. Takže je to mnohem větší nápor na ledviny, játra a hlavně na oběhovou soustavu. Pokud tohle udělá člověk s nějakou - třeba dosud neobjevenou - srdeční nedostatečností, může taky docela dobře skončit v nemocnici na JIPce. Kromě toho se při takových kombinacích hodně špatně odhadují dávky a síla látky. A to nemluvím o psychických problémech. Jak extáze tak pervitin dovedou docela dobře rozjet toxickou psychózu - takže v tomhle případě šance dvojitá :(