kam se obratit
jenik
Dobry den, uz od prvaku stredni skoly kdy jsem kouril marihuanu mam problemy se zdravotnim stavem a take se bojim ze jsou mi podavany jine latky aniz bych o tom vedel. Nemyslim si ze jde jen o paranoiu ale nevim na koho se mam obratit. Dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Moc podrobnych informaci nepisete, tak ted nevim, co konkretniho bych vam mohla poradit. Nevim, zda zdravotni problemy, o kterych mluvite, jsou psychickeho razu nebo ne a jakou maji souvislost s uzitim nebo uzivanim marihuany. A uplne si nejsem jista, zda souvisi i se stavem, ktery popisujete ted. Kdyz byste napsal odkud jste a vic o tom, co se vam ted deje, mozna bychom lepe vymysleli, na koho by bylo nejlepsi se obratit. Zatim preji hodne stesti a ozvete se, jsme k dispozici.