rizika
pippo
Zajímalo by mě jaká nejčastější rizika existují při nitrožilní aplikaci pervitinu-ta nejčastější. A jaká rizika existují při polykaní pervitinu (polykání je možná šetrné a neméně efektivní). A jak moc je organismus odvápněn, když beru 2krát týdně, posobě. Předem děkuji, za odpověď .

Odpověděl: Jakub Minařík
Hlavní rizika při jakékoliv injekční aplikaci se týkají nákazy. HIV, žlouenky, lokální a celkové bakteriální a plísňové infekce. Někdy hodně vážné, třeba plísňové abscesy v mozku a v oku. Taky platí větší riziko předávkování a třeba i nějaké maligní arytmie (třeba fibrilace komor - je prakticky rovná zástavě srdce) když dojde k náhlé akcelaraci práce srdce. Rizika při polykání jsou spíše malá, spíše předávkování a protrahovaná intoxikace, závislost, ... Zkrátka běžná rizika spojená s usem pervitinu. To odvápnění je zvláštní, nebývá při užívání pervitinu. Spíše bych pátral po jiné příčině.